“Inge advised us excellently in our communication strategy. She studied our working field, clients and target groups and formulated a well fundamented plan. Also in the implementation of the plan she takes an active role. It is good to have someone outside the organization with her knowledge and creativity."
Marieke Genard, Algemeen Directeur Werk met Zin

"No-nonsense, doelgericht en met kennis van zaken, zo zou ik Inge omschrijven.
Wij mochten met haar samenwerken tijdens een PLATO overkoepelend event bij Colruyt , waar zij in debat trad met Jef Colruyt en Luc Dekeyser omtrent duurzaamheid. Zij sprak daar klare taal, met kennis van zaken.
Ook in haar meterrol bij het PLATO-project is zij zeer gedreven. Haar sessies waren goed gekaderd en doorspekt met bruikbare tips ."

Lina Maes, Projectleider PLATO, Voka - Kamer van Koophandel Mechelen

"Working with Inge De Clerck has brought us new and inspiring insights that reflects the values of our company. She perfectly captured the essence and consulted us on the needs on how to move forward to establish and improve the communication on the environmental impact of all our operations, based on the sustainable People Planet Profit principles. In other words, a versatile consultant, highly motivated and with great expertise."
Katrien Seuntjens, Marketing Responsible Coolio International

“Inge is een zeer gedreven en gepassioneerde Marcom  professional. Ze heeft een zeldzame combinatie van goede Vlaamse en Nederlandse kwaliteiten verenigd in een persoon. Enkele voorbeelden:
- ze kan luisteren maar ook enthousiast presenteren
- ze is heel tactvol maar ook gedecideerd om de juiste richting te adviseren
Maar er is er natuurlijk meer.
Binnen PragmaTools heeft Inge zich heel snel de cultuur en product / marktcombinaties eigen gemaakt en hier een naadloos aansluitend Marcom beleid voor ontwikkeld. Dit past als een maatpak voor onze firma, het ziet er goed uit en het zit ook nog eens lekker, we bewegen ons heel soepel hierin.
Een van de volgende stappen is om naast de vele impliciete mvo activiteiten die wij hebben, zoals veel internet-demo’s geven ipv ter plaatste te gaan presenteren en de dus de auto zo min mogelijk gebruiken, en een duurzaam aankoopbeleid, mvo ook wat explicieter in onze missie en Marcom te integreren. “
Joep van Amelsfort, Zaakvoerder PragmaTools
 
“Mijn team en ik werkte samen met Inge aan verschillende website-projecten. We zijn met haar in contact gekomen, nadat ze ons uitgebreid screende of we wel de juiste capaciteiten in huis hadden, zowel voor een samenwerking op een korte als lange-termijn . Ze toont zich steeds als een intelligente marketeer die haar klant eerst door en door wil kennen alvorens tot actie over te gaan. Wanneer het project gestart is, volgt ze alle fases nauwkeurig op.”
Eli Hermans, project manager, Mia
 
Uit: Referentenverslag Creative Communication/ Q*for kwaliteitslabel op basis van klantentevredenheid; 2003:
 
“ met Inge De Clerck werken kan in een losse, gemoedelijke sfeer. We hebben een band opgebouwd. Inge De Clerck heeft degelijke kennis ter zaken. De afspraken die men met haar maakt worden nagekomen. Er is zeker flexibiliteit te vinden bij haar. Haar echte troef is wel de kennis van de materie.”
 
“ Er zijn voorbereidend een aantal meetings geweest, waaronder ook één met het voltallig personeel. Op deze manier heeft ze ons bedrijf goed leren kennen. Ze heeft een diepgaande voorbereiding gemaakt en een grondige analyse.”
 
“Inge De Clerck komt heel stipt de afspraken na en zorgt dat alles steeds op tijd is” 
 
“Bij elke meeting neemt Inge De Clerck notulen en worden de afspraken en actielijst achteraf naar ons doorgestuurd. Dat is allemaal heel duidelijk en op elk moment weten we alles over ons project”
 
“Inge De Clerck is heel betrokken zowel voor, tijdens als na de opdracht. Zij is echt bezorgd om onze tevredenheid.”